Tveksam..... Börjar känna...

0-3acf452aafc93ab9d150fafc3f6b4be2.png

Kolla varifrån!

Tveksam.....
Börjar känna mig tveksam till om jag ska skriva mer blogg eller inte! Känns som att jag inte har så mycket intressant att skriva! Blir typ samma sak, och alltid om mig och vart jag är och vad jag gör! Känner mig skeptisk till om de är intressant! Well fuck it! Är i Malmö nu iallafall, var i Gbg igår! Kör två gig med nån form av 50-60tals musik som heter typ tempations, och de var väl rätt fränt igår när jag kollade på giget, ska nog kika lite ikväll igen eftersom jag har hotell tills imorgon! Nu ligger jag och väntar på att klockan ska bli 12 så jag kan smita in på gallerian här bredvid och eventuellt köpa nån t-shirt! Men som sagt vet inte hurvis jag tänker skriva mer! Hejhej


Kommentarer
Postat av: maria

klart du ska blogga! hur ska jag annars veta hur du har det och vad som händer när du jobbar?!?

kram Din Fru

2010-03-07 @ 11:51:17
URL: http://actionrockgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0