Skriva på dator!

Detta händer som sagt var inte ofta.
Men de positiva är att jag ska försöka styra upp min dator
snart, måste dock lämna in mitt modem som har pajjat.
Idag hände en speciell sak, nån Grilli? ringde mig och bad
mig att lämna min gamla replokalsnyckel till elsbodahuset.
Jag är dock inte säker på vart den är, och ärligt talat,
väntar på en gammal ursäkt från en gammal vän som jag
tycker var ganska välförtjänad för typ ett år sen.
Jag må vara långsint, men är man en f*tta mot mig så
kan man ge sig fan på att man blir behandlad som en.
Så om du läser de här, tänk efter varför du inte har fått nån
nyckel.

Nog med bajsande över värdelösa personer.
Nu kommer en liten historia angående när jag var i Norge
i sommras med bandet Bo Kaspers Orkester.
Då körde jag lastbil med deras backline, d.v.s förstärkare,
instrument och annat skrot. Hursomhelst så var de bara
overnight körningar och då fick jag lyssna på Norsk p3 natt-radio.
och fick höra en låt som sen dess har suttit i nån av mina hjärnhalvor.
Imorse kom jag på att jag var tvungen att kolla upp den.

Varsegoda:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0