Nu är...

0-6eb84c9022d543d4865db899b4a61ff7.png

Kolla varifrån!

Nu är jag hemma efter ytterligare en helg på vägarna! De har gått kanonbra och ska jobba igen imorgon! Slitsamt men de blir ju iallafall pengar i slutet på månaden! Och kan inte avslöja för mycket, Men sommaren kommer bli GALEN! Och förhoppningsvis tiden fram till dess! Luktar som att de kan bli en vända i Tyskland och lite annat skoj! Nu ska jag sova, blev sent för jag fastnade i boken Jag är wanted, som är en verklighetsbaserad våldsbok, mycket intressant! Sov så gott


Kommentarer
Postat av: maria

du har så rätt gubben min! jobb leder till cash och cash is king hahaha

undrar om jag kommer se dig ngt framöver?

du lär ju jobba ihjäl dig, så det får bli ett kort på dig vi sängen, så jag inte glömmer hur du ser ut!

puss

2010-03-09 @ 14:48:10
URL: http://actionrockgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0