Söndag... Nu...

0-366304847e0144a5019fa02b3482eb12.png

Kolla varifrån!

Söndag... Nu sitter jag i Kolbäck på simskolan åter igen som så många gånger förr och känner lugn och ro och får tid att skriva lite här! Kikade nyss helgon och såg att min vän Hence hade hört av sig igen, riktigt skönt att höra att han mår bra och att allt verkar funka! Eftersom att han inte vet om han kommer komma hem nå mer så blir planen att försöka spara lite pengar så man kan åka ner och hälsa på, de vore skoj!
Igår var vi i Flen och hälsade på svärisarna och käkade mat! Efter de blev de kvällsfika hos mina päron, mysig dag i överlag!
Ikväll så åker jag till syrran som ligger inne på sjukan pga blodpropp, så tänkte glida upp med nå vettig mat och lite vettigt sällskap! Försöker skriva mer sen omm jag hinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0