Nu har...

5d36a16a113d004ecf57f4616eb6c952.png

Kolla varifrån!

Nu har man sovit en stund och vart och käkat, nu ska jag lägga mig och slagga en stund till! Blir segt som fan inatt med packning och körning hem inatt! 
Men tillbaka till körningen ner hit som jag sa att jag skulle berätta mer om! De började med att jag skulle åka ner själv, sen fick inte grejjerna plats i min trailer och en bil till blev insatt, så jag och Carlos träffades kl 1800 på firman och stardade bilarna för att dra ner till Malmö! Men efter att jag insåg att jag måste åka och tanka på en gång innan vi gav oss ut på vägarna han jag få soppatorskt och då måste man tippa hytten och lufta systemet och en massa saker som strulade, så kl 2100 tror jag vi var påväg igen! Sen innan Motala så börjar Carlos bil struls och vi blir stillastående lekandes vid vägkanten i typ 20minus mitt inatten och efter 4 timmar hämtade en bärgare honom och åkte till Scania i Motala och jag fortsatte mot Malmö! Carlos skulle vara framme 0800 han kom fram 1500, jag skulle vara framme 1200 och kom fram kl 1230 typ! Så därför vart den kvällen inte så speciellt skoj! Så jag hoppas 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0