Nu har...

0-7d977ecdb0e8d9d870ef007d353de034.png

Kolla varifrån!

Nu har vi kommit hem ifrån Sura, blev visst en långvisit dock är de inte nåt som är speciellt ovanligt! Simskolan gick bra, nu simmar nästan lillfjärten så de går framåt! Sen har jag grävt fram mor och fars husvagn vars tak hade börjat inta skepnad av en banan, inte så bra kanske! Nu ska jag iallafall hem till Mari och skriva ut Marias tenta så hon kan lämna in den imorgon! Sen är de bara hem och tvätta så jag har rena kläder när jag åker på tisdag, sticker till Norge för turné med Robban wells så vi får se hur mycket man kan blogga få med tanke på att de kostar en halv miljon nrk för att skicka ett MMS där:( Men de kommer suga att vara i världens rikaste uland och inte hemma i Sverige för säga vad man vill, men, hemma är fan bäst! Skriver säkert mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0