Nu har...

0-675c856693cd06c3fdee4e7ade8267.png

Kolla varifrån!

Nu har Nelli fått sina paket, var väl ingen större ide att försöka natta henne efter de:) var visst ganska många saker som var roliga! Är lagom pepp på att åka och jobba på lillfisans födelsedag! Men de är som de är! Blev iallafall tåg kl1528, så jag är färdigpackad och färdig att åka! Även om de tar emot!

Jaja, imorgon är de avstamp för Takida turnén i sporthallen i Sundsvall arbetsdagen börjar nog långt innan dom flesta har en plan på att gå upp! Nu ska jag passa på att umgås med familjen innan jag måste dra!
Hade gott så länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tiden går så sjukt fort... för 2 år sen satt du i en fottölj på bb med nellsan innanför tröjan och jag låg i sängen med en lätt grön nyans i ansiktet hahaha det var tider de!!!

2009-11-12 @ 14:27:53
URL: http://actionrockgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0