En hård dag.

Dagen har varit som ovan.
Började med att jag somnade på tok för sent,
På nåt sätt så lyckades jag sova på tok för dåligt
och på nåt konstgt sätt så tyckte jag att klockan
ringde på tok för tidigt.
Redan där var dagens standard satt känndes de som.
Sen gick jag med barnen till dagis och gick
hem i "snöfallet" och bytte kläder för att åka till
jobbet.
Där visade de sig att de fanns på tok för mycket
att göra, så där stod jag i fleece tröja, keps och
brutalt röda örsnibbar och grejjade och donade.
Efter jobbet kom mor in och hjälpte mig och städa.
Nattade barnen och gick och köpte cigg,
nu när jag läser inlägget så låter de inte så hårt som
de känns...
wellwell.

Imorgon, jobb, Jill Johnson.. kul?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0