Arbetsförnedringen! Nu sitter...

32123ba2d53567f3378e2266c56ca7fe.png

Kolla varifrån!

Arbetsförnedringen!
Nu sitter man här igen, kul! Hade tydligen en drop in tid emellan kl1300-1500 så nu sitter jag här och sitter! Maria sa igår att jag låter så bitter i allt jag skriver här, må så vara jag är en bitter jävel!
Igentligen vill jag bara hem och lägga täcket över ansiktet, somna och vakna och somna om igen!
Ikväll ska jag iallafall spela lite punk, har gig i Sthlm nångång runt lucia tillsammans med Mikael wihe eller vad han heter, de kanske blir kul! Men man ska väl aldrig vara säker på att de blir av, säkert så jobbar jag väl som vanligt!
Fan, mår som den värsta bakfyllan ever men fan värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0