Tisdag, forts igen.

Nu är jag äntligen klar.
Med den förbannade uppgiften jag har hållt på med så länge.
Ska åka upp till skolan och lämna in den om en stund tänkte
jag.
Idag kommer jag förhoppningsvis få lite skivor ( Tysta Mari &
The Rabble ) skulle vara riktigt nice..

De kommer bli jobbigt i sommar, de har börjat ramla in spelningar
med bandet, men jag vet inte hur jag kommer att jobba så
de är svårt att tacka ja, men man kanske bara ska chansa?

Än sålänge kan nån komma och kolla på oss:
Cafe44 Sthlm 14/5
Vårskriket Lindesberg 21/5
Gula villan Haninge 24/5
Krisfestivalen Lindesberg 7/8

myspace.com/babinskistecken

Nu ska jag snart backa lastbil med släp tror jag..
Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0