Jadu.

Vad ska man säga, ta de öga mot öga själv..
Plötsligt är de fel att jag vill spendera tid med
mina barn, tjäna samma pengar fast ta ett annat
jobb. De kanske kan vara så att man har kommit
till insikt att man aldrig får som man vill.
Därför kanske de är bättre att jobba på ett skitjobb
och få mer tid över till annat..
Jag tycker att när barnen är äldre kan jag satsa
på mina drömmar, när dom är tonåringar kommer
dom ju iallafall hata en, att tro nåt annat är väl
önsketänkande, jag vet väl själv hur jag var..
Men att missa den här underbara tiden, när
de händer saker hela tiden, man upptäcker varje
dag något nytt, nått som dom har lärt sig eller
att dom har växt eller något annat.

Jag vill ha mer tid för mina barn,
med tanke på allt som har varit
har jag lärt mig att vad som helst
kan hända och man ska inte ta
något så enkelt som hälsan
förgivet. Om jag lever i min dröm
kommer jag missa så mycket
och de är tid JAG inte kommer
få tillbaka...

OCH NEJ.
Jag vill inte prata om de med dig,
trodde du skulle förstå vad jag menar.
Men att du tycker de skulle vara
så fel att ha mig hemma är visserligen
otroligt spännande..
Vad vill du att jag ska säga,
Du jag sticker ut i Europa, kommer
hem om 3 månader.
Inser du inte hur mycket jag kommer
missa?

En sak är om jag skulle få ett fast jobb,
då skulle man kunnda bestämma lite
över vilka jobb man skulle ta och inte.
Jobbar man på timme måste man ta
allt..
Då kanske ett tvåskiftsarbete är bättre.

Men vad vet jag, jag beter mig väl som dom jag vill ha mer tid med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0