Den felande länken?

Vad fan är de som händer?
Man får lite panik, så där så de kryper i hela kroppen.
Människor är så jävla konstiga, såna man tror kan vara snälla
och helt underbara, ändrar om hela sin stil så fort dom
stiger innanför dörren..
Tänk dig att inte kunna göra nånting utan att vara under bevakning,
varje dag höra, vad gör du? varför? vad gör du? varför?.
Om och om igen, som sagt var många personer kan ändras till
någonting man inte känner igen i handvändning.

Jag är inne i en tänkande fas.
Tänker mycket, på många saker och ingenting.
Behöver sova, behöver röka, behöver gräva ner
mig i en stor hög med musik.
Monster går runt i mina öron med sin underbara musik..
I tell you you be sorry.

Idag är en bra dag.
Jag har vuxit säkert 23cm i lastbilslängden.
Lyckades med dom svåra back- körgårdarna.
Helt otroligt, känns riktigt bra.

Kan inte tänka klart, hur fan ska man kunna lita på er?
Äckliga utbildade vitrockar som bestämmer vad som
är farligt, hur fan vet ni de? usch, allt borde bara vara
bra så man slapp se er hela jävla tiden, mår illa av er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka syftar du på? som har förändrats..

2009-05-31 @ 21:09:42
Postat av: dan

dom drabbade vet.

2009-06-02 @ 22:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0