Tisdag.

Då var de dags att försöka upprätthålla en blogg, samt försöka hålla den vid liv..
För dig som inte vet heter jag Dan, är 22år gammal.
Jag älskar: Mina barn, min fru actionrockgirl.blogg.se , musik, kroppsutsmyckning,
kampsport & gym och mina vänner.

Att göra lista idag:
Vakna ru
nt 07.00.
Röka och läsa VLT.
Väcka barnen och fru.
Lämna barnen på
dagis.
Vara i skolan hela dagen.
Gå ut med hundarna.
Duscha.
Sova.


Har suttit i skolan och kännt mig så jävla fastlimmad hela dagen, vill ut, vill att de ska bli varmt...
Jag har aldrig gillat sommaren, men nu när man sitter inlåst hela dagarna så vill man att de ska bli varmt.
Jag vill bada, grilla, leka med barnen och dricka öl i solen.

Mina planer än så länge i sommar är:
West coast riot.
Bli klar med BECE körkort.
bygga lite scener.

Förhoppnings
vis byggs listan på, annars kommer de bli en lång och tråkig sommar,

Närmast: Tattoo båten, ses vi där? skål


Min dotter Nelli!Min dotter Tuva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0