Igår så...

-cbb10c382d088cde21974fab44e6447.png

Kolla varifrån!

Igår så var jag och körde ett gig i Sthlm, de var rätt miserabelt! Vi fick ingen hjälp alls med att varken packa ur bilen eller att bygga upp produktionen, så de var lagom kul! Tre personer på dollies à 1ton ner för en puckelpistramp, BLÄ! Sen när produktionen var klar tänkte jag sova, men till min förvåning så fungerade inte värmen i trucken och hag somnade istället på en höjdhoppsmadrass i en friidrottshall som de nästan var minusgrader i! Sen löpte resten av natten på i samma anor dvs piss, skit och helvete! Och bilden visar att jag kännde mig som en iceroad-trucker på vägen hem imorse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0