Torsdag

Jahapp.
Fan vad jag är dålig på att skriva, måste skärpa mig.
Vad har hänt då?
Inte mycket, har varit i skolan, sen borde jag ha tränat.
Blev inte så, men jag gjorde massa annat.
Eller ärligt talat, jag kommer inte ihåg vad jag har gjort.
Carlings hade nån form av party igår, trodde jag skulle
vinna lite kläder, men jag köpte två st bandanas istället.
Idag skulle vi kollat på fyrverkerier och grejjer, men när
vi kom ner till Löga var de inget sånt, men jag fick
dricka ett par Sol iallafall, måste väl betyda nånting.

Lyssnade på Rancid i bilen idag, känndes bra.
Nån som har hört deras nya låt? den känns inte bra.

Ska försöka kasta upp lite bilder imorgon.

Rökahängatvättgåutmedhundarrökasovavaknarökasova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0