Torsdag.

Hallå.
Idag har jag suttit i skolan och betat uppgifter.
Åkt omkring och påskhandlat och drägglat på kameror!
Men i helgen löser de sig, de landar en D80 i mina händer.
Kalla de kärlek om ni vill, jag kallar de gabriel! ;).

Nu ligger jag i soffan, tittar runt lite på olika sidor och sneglar
på HP4.
Massa att göra innan jag får lägga mig, vi ska nämligen
fira påsk imorgon, eftersom jag jobbar på lördag..

Idag hände de något underligt...
Jag har letat så förbannat länge efter pengabrorsan skivan,
Jag har letat överallt och ingenstanns men utan resultat.
Sen kommer Nelli springandes med en skiva på
fingret, och vilken va de? PENGABRORSAN...
Jag vet inte vart hon hittade den, men glad blev  jag!

Jaja, nog tjatat..
Fyratusenenblinddateochenfylla.

Kommentarer
Postat av: Maria

heja nelli! måste man stå ut med skräpskivan igen...

nåja.. så länge man slipper ditt tjat och gnat om hur mycket du saknar den så blir jag nöjd!!

tjipp

2009-04-09 @ 23:01:50
URL: http://actionrockgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0