söndag.

Goddammit!
Vilken kioskvältarhelg..
I fredags var vi ju och firade påsk hos mor & far.
Helmysigt, med mat och diverse annat mys.
Fick se svärfars nya bil, lite lätt avundsjuk!
När vi kom hem så var Gabbe här, så jävla längesen..
De är bra synd att han bor i sthlm nu, saknar våra
mitt-i-veckan-cp-fyllor..
Vi gick iallafall ner till Trixarnas lokal för kalas..
När vi kom dit så knatade Räfvens upp på scenen,
VILKET JÄVLA ÖS.
Igår började jag jobbade 07.30 till imorse 05.00
Bygga scen, Rigga ljud/ljus, agera scentekniker,
Riva ljud/ljus och riva scen..
MIN RYGG GÖR ONT.
Idag har jag tvättat bilen för första gången i år.

Nu när jag läser igenom inlägget ser jag hur uttråkande de var..
skit samma, man läser bara om man vill. jag tvingar ingen.

OH crap, It´s Sunday.. God jul katten..

Kommentarer
Postat av: Maria

gott nytt år katten! Kanelbulle

2009-04-13 @ 01:21:28
URL: http://actionrockgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0