Onsdag.

Den första april.
Nån som har fått nåt skoj skämt i ansiktet?
Inte jag, de enda jag fick i ansiktet fick jag igår..
Vilken jävla äckligt orättvis värld vi lever i.
Varför kunde jag inte bara få veta att han ville ha
pengar, då hade jag blivit rövknullad 1000 gånger
för att få de jag ville ha.
Blir så jävla lack.
nåväl, vad är de för jävla skrammel jag pratar om tänker du?

Så här var de:
Att börja med, jag satt vid min dator och maria vid sin.
En helt vanlig vardagskväll, jag visste att jag borde
plugga men inte fan gjorde jag de.
Jag satt istället på blocket och kikade på nyast
inlagda annonser i västmanland, och vad hittar jag?
Ett nästan gratis hus att hya i Irsta......
Jag mailade killen som hade annonsen och skrev typ,
vi är aspå vi kommer lätt passa in som den
hyresgästen du vill ha!
Vi fick komma på visning i söndags.
Till vår förvåning var att allt var så jävla bra, huset,
hyran, han som ägde huset tamejfan allt var perfekt.
Vi skrev mail till honom och sa att vi måste ha de,
vi märkte på honom att han gillade oss..
Sen igår fick jag de här på min mail.

hej
jag e jätte ledsen att medela att huset är uthyrt och det var mycket svårt att välja stod imellan er och en annan familj, som kunde flytta in redan idag. jag är ärligt jätte ledsen för ni verkade jätte trevliga men sparar era telefon nummer utifall det inte blir som jag tänkt mig.
lycka till med allt

Fyfan vad ledsen jag blev.
De känndes ju så jävla bra, men inte skulle de få vara så bra..


Tänkte även passa på att berätta jag kommer använda bloggen mer
aktivt än bilddagboken, och kommer förmodligen lägga upp bilder
mer aktivt här.

Ni får ursäkta mitt utbrott..
Laddar upp ett gäng bilder här nedanför på t.ex:
Tattoo båten, Hemma bilder, plus massa blandade.

So... the storey of my life, here we go...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0