Nytt

Trött är jag.
De vart både träning och övningskörning.
Jag drog hem lite tidigare ifrån skolan och lagade
mat.
Drog vidare till gymmet och pumpade i en timme typ,
de känns jävligt skönt att ha kommit igång igen.
Sen åkte jag tillbaka till skolan för att övningsköra.
De gick asbra! får förmodligen börja dra släp snart!

Min sladd till datorn har förövrigt pajjat, så jag skriver
ifrån Marias, eller skolans dator.
Så de blir inte lika många inlägg som annars.

Nu ska jag springa ner och tvätta, så jävla ovärt..

Har fortfarande inte hört nåt om huset, känns jobbigt.
Vet inte vad man ska göra med ovissheten, den suger.

skit samma, shit the same.

Kommentarer
Postat av: Anonym

blogga mera snygging!

2009-04-21 @ 00:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0