Nkpg.

Igår.
Så åkte jag, Älskling, Nelli, Jayjay och Ross ner till nkpg.
Hade en sån jävla rolig resa, Åkte fel typ två gånger och
hela resan tog 4 timmar hemmifrån till mässan..
De var inte många sekunder jag inte skrattade i bilen.
När vi kom fram så checkade Jay och Ross in på hotellet
och lämnade lite prylar.
Sen stannade vi vid Max för lunch, engelsmän älskar tydligen
Max. Ta t.ex. Ross, nu i julas så kom han och ett par kompisar
på att dom var sugna på Max.
Så dom hyrde en bil och åkte till Sverige via frankrike tyskland danmark
FÖR ATT ÄTA PÅ MAX.
Sen drog vi till mässan och kikade lite, köpte lite hårsnoddar.
Va inte så pepp faktiskt, de sög rätt hårt att vara nykter.
Men de går ju fler båtar.
Sen åkte vi hem och Ungarna somnade en efter en.
Skjutsade hem syster Sandra ifrån krogen och var hemma igen 0415.

Idag.
Käkade våffelfrukost med tjejerna, Fia sov över också.
Sen begav vi oss  ut till sura för att fira min mor som fyllde år.
Har idag som alla andra dagar kommit fram till att mina
Barn är fan dom finaste och underbaraste barnen som finns!

Nu.
Ska Älskling låna datorn en stund, sen ska jag Pluggapluggaplugga.
Känns som jag aldrig kommer bli färdig.

Jag säger som Booth: I will find you, and I will kill you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0