Helg.

Idag.

Ska jag plugga som en dåre, har en inlämnings upg.
Hjälpbromsar & Däck . Riktigt kul..

Sen ska jag förhoppningsvis fixa en kabel till min dator,
Isåfall kommer de en upd med lite bilder och så kanske
de blir lite vettigare aktivitet här.
Jag har faktiskt planer på att dricka en öl idag?
Haka nån? typ GABBE kom hem och pila öl med Slobbo.

Imorgon.

åker Jag, Maria, Nelli, Jayjay + en kompis till honom
mot NKPG, där de vankas Svenska tatueringsmässan.
Så jag ska försöka ta lite bilder då också, blir dock
inget hotell då vi inte fick barnvakt, kännde att vi hade råd
eller faktiskt inte hade tid.
Så de blir bara lördag som vi blir där en stund över dagen.

hm, kanske ska fortsätta plugga en stund..

Försöka sova när du inte får en blund, bara ett fån gör så mot sig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0